Ахметовський телеканал заробив на виборах найбільше

Канал "Україна", який належить українському олігарху Рінату Ахметову, завдяки передвиборчій рекламі заробив 260 млн гривень, і це становить 23% від витрат фондів усіх кандидатів.

Про це на брифінгу повідомила аналітик руху "Чесно" Олена Нікуліна, передає Укрінформ.

Зазначається, що причинами таких заробітків телеканалу є вартість реклами і високі рейтинги.

На передвиборчій рекламі заробили також телеканали Пінчука "ICTV" – 102 млн гривень, СТБ – 90 млн гривень, телеканал Льовочкіна-Фірташа "Інтер" – 100 млн гривень і телеканал Коломойського "1+1" – 74 млн гривень.

"До першої десятки (за кількістю спрямованих від кандидатів коштів) увійшли три компанії, які не є телеканалами і не надають медіарекламу – це "Медіа-баїнг", "Високий замок" та "Інтерконтиненталь", які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції", – зазначила Нікуліна.

Вона також зауважила, що до ТОП-10 компаній, яким кандидати перераховували кошти з виборчих фондів, увійшов регіональний телеканал "Сфера-ТВ", який отримав за телерекламу 25 млн гривень.

Нагадаємо, 59% українців вважають, що на виборах президента буде багато фальсифікацій.