Ім’я дитини – теж бізнес: Кім Кардашян зареєструвала нову торгову марку

Світська левиця та зірка реаліті-шоу Кім Кардашян вміє на всьому заробити гроші. Знаменита американка успішно утримує мільйони доларів за рік, розповсюджуючи рекламу у мережі. А тепер вона ще й зареєструвала нову торгову марку, що теж може принести їй неабиякий прибуток.

Як повідомляє Fox News, минуло всього 2 тижні від народження четвертої дитини, як Кім Кардашян вирішила зареєструвати ім’я нащадка як торгову марку. Сталось це у четвер, 23 травня.

Читайте також: Кім Кардашян і Каньє Вест вперше вийшли в світ після народження четвертої дитини

У заяві бізнесвумен йдеться, що під назвою Psalm West вона має намір випускати дитячі речі. Зокрема, у майбутньому бренд випускатиме ліжечка і столики у дитячі кімнати, посуд, засоби для догляду за малюками, одяг і взуття. Окрім цього, Кім Кардашян хоче ще й розробити спеціальне харчування для маленьких американців. 

Та поки хейтери засипають мережу заявами про меркантильність зірки, то у ЗМІ простежують, що така практика для Кім абсолютно дієва. Кардашян і Вест вже є власниками торгових марок, які співзвучні з іменами їхніх нащадків: 5-річної Норт, 3-річного Сейнта і 1-річної Чикаго.