Президент взявся за «Укрзалізницю» — одноразова акція чи нова тенденція до припинення маніпуляцій із закупівлями?

Президент взявся за «Укрзалізницю» - одноразова акція чи нова тенденція до припинення маніпуляцій із закупівлями?
Президент взявся за «Укрзалізницю» — одноразова акція чи нова тенденція до припинення маніпуляцій із закупівлями?

Постійні скандали та катастрофічний стан всієї інфраструктури «Укрзалізниці» з кожним роком все більше підтверджують нефаховість та неефективність роботи ні попереднього, ні нинішнього її керівництва.

Замість того, аби виводити галузь з кризи за допомогою вітчизняного товаровиробника, дії топ-менеджерів спрямовані на співпрацю із зарубіжними компаніями. Йдеться про поставку підприємству нових дизельних локомотивів, пасажирських вагонів, (їхній ремонт та обслуговування), закупівлю комплектуючих для ремонту та будівництва колійного господарства.

Як свідчить практика, продукція українського виробника здебільшого не поступається якістю зарубіжному, щоправда – ціна в іноземців, зазвичай, суттєво вища. То, де ж логіка у лобіюванні інтересів іноземних виробників? Галузь, яка страждає від браку коштів на модернізацію господарства, – наявними просто невміло розпоряджається… Більш того, така політика «УЗ» призводить до фактичного знищення вітчизняного товаровиробника та збільшення безробіття в державі.

Цю тему порушив генеральний директор ПАО «Крюківський вагонобудівельний завод» на зустрічі з Президентом України Володимиром Зеленським під час його спілкування з бізнесменами та топ-менеджерами Полтавщини, яке відбулось 5 березня. Зокрема, Володимир Приходько навів конкретні факти безгосподарської, навіть злочинної діяльності керівництва «УЗ» та безпорадності у цьому питанні міністерства інфраструктури.